سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیــرِ سفــر

صفحه خانگی پارسی یار درباره

داستان ویزای تضمینی و فوری

 

متاسفانه به دلیل مشکلات سیاسی و دیپلماتیک کشورمون با بسیاری از کشورهای دیگه از جمله آمریکا، کانادا و یه سری از کشورهای اروپایی مهم در حال حاضر گرفتن ویزای این کشورها برای شهروندان ایرانی تا حدی پیچیده شده و دیگه به این آسونیا نمیشه ویزای شینگن یا ویزای کانادا گرفت. خب همچین شرایطی جون میده واسه گل آلود کردن آب توسط موسسات مهاجرتی که با سو استفاده از ناآگاهی مشتریان خودشون مبالغ زیادی از اونها میگیرن و به جاش یه مشت وعده پوچ و غیرعملی بهشون میدن. یکی از این وعده های پوچ ویزا تضمینی و یکی دیگشونم ویزای فوریه. حالا بریم ببینیم داستان ویزای تضمینی و فوری چیه اصلا!

ویزای تضمینی شینگن و کانادا

با توجه به اینکه این روزها ویزای شینگن و کانادا متقاضیان زیادی داره و گرفتن این نوع ویزاها تبدیل به یه کار سخت شده استفاده از تبلیغاتی مثل ویزای تضمینی شینگن و کانادا خیلی زیاد شده. خب بذارین حرف آخرمو همین اول بزنم! اساسا چیزی تحت عنوان ویزای تضمینی وجود خارجی نداره. پس اگه رفتین یه موسسه مهاجرتی یا با یه وکیل مهاجرتی صحبت کردین و اونا مدعی شدن که میتونن موفقیت ویزای شما رو تضمین کنن شک نداشته باشین که قصد فریب دادن شما رو دارن.

تصمیم گیری در رابطه با قبول یا رد درخواست ویزای شما تنها به عهده افسر مهاجرت کشور مورد نظره و هیچکس دیگه ای نمیتونه در این موضوع دخالتی داشته باشه. ممکنه بعضی از این افراد ادعا کنن که تو سفارت فلان کشور اروپایی ارتباط دارن و میتونن موفقیت شما رو برای گرفتن ویزای اون کشور تضمین کنن. بازم تاکید میکنم که فریب چنین ادعاهایی رو نخورین و به چنین موسسات اعتماد نکنین چون در نهایت می بینین که وقت و هزینه خودتونو هدر دادین.

ویزای فوری شینگن و کانادا

ویزای فوری هم یکی از همون ادعاهای عجیبی هست که برخی موسسات مهاجرتی مطرح میکنن تا از این طریق بتونن مشتری بیشتری جذب کنن. برای گرفتن ویزای شینگن یا کانادا با توجه به نوع ویزای درخواست باید مدت زمان مشخصی رو منتظر بمونین. مثلا بررسی درخواست ویزای توریستی شینگن دو الی سه هفته زمان نیاز داره. در مورد ویزای کانادا اگه به سایت اداره مهاجرت این کشور مراجعه کنین میتونین مدت زمان مورد نیاز برای رسیدگی به درخواست انواع ویزای این کشور رو مشاهده کنین.

بنابراین هیچ شخص یا موسسه ای نمیتونه مدت زمان رسیدگی به پرونده شما رو کاهش بده. البته موسسات حرفه ای و معتبر میتونن با عملکرد خوب و سرعت بالای خودشون کمک کنن که پرونده درخواست شما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده بشه اما در مورد مدت زمان رسیدگی به درخواست هیچ گونه اختیاری ندارن.